Založ si blog

Archív: marec, 2012

Nezatracuj zajtrajšok

Myslím, že už ležíš v posteli pripravená na noc za nami je ďalší deň akých máme ja i ty… Už naozaj dosť. Deň akých v poslednej dobe máme viac ako si zaslúžime. Dokedy to bude trvať ? Netuším… Uvidíme! Isté je, že… Dnešok bol strašný, Dnešok bol zlý… Ale zajtra je ďalší deň… To je to jediné, čo s istotou viem. […]

Pokračovanie článku

Život je o inom

Prestaň aspoň nachvíľu. Sťažovať sa. A skús sa len tak pre zmenuVôkol seba…Pozerať sa. Nevidíš, aký je krásnytento svet ?Nevidíš, čo všetkov sebe skrýva ?Viem, tebe to ťažko vysvetlím,keď sa len…Na povrch dívaš. A že sa všetko zmení… Pasívne snívaš.Tak sa zobuď !Život je o inom…Je hlavne o snahe !Aj najväčší potenciál […]

Pokračovanie článku

Len tak.

Len tak… Konečne oslobodený a s myšlienkami inými je mi tak krásne. So stoickým pokojom a čistým svedomím trhám všetky staré básne. Veď napíšem nové, veselé… Nie ako tie predtým, ktoré boli len o zúfalej láske. Celé. Život mi však ponúka milióny tém (aj žien) 😉 a už si len také témy (aj ženy), ktoré mi robia radosť vyberať chcem. […]

Pokračovanie článku

Emme na cestu

Vrátila si ma na Zem, no o pár hodín odchádzaš ďaleko-za oceán Zostávam tu s myšlienkami Bez teba. Sám. Hlava zaborená v dlaniach… Premýšľam, či som ti nezabudol ešte niečo povedať… Keď ty si mi dokázala v ťažkých chvíľach toľko nádeje dať. Zdá sa mi, že v tebe odchádza posledný človek, ktorý mi rozumie. Jediný, ktorý o mne všetko […]

Pokračovanie článku
Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 69426x
Priemerná čítanosť článkov: 2480x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy