Založ si blog

Emme na cestu

Vrátila si ma na Zem,

no o pár hodín odchádzaš

ďaleko-za oceán

Zostávam tu s myšlienkami

Bez teba.

Sám.

 

Hlava zaborená v dlaniach…

Premýšľam, či som ti nezabudol

ešte niečo povedať…

Keď ty si mi dokázala v ťažkých chvíľach

toľko nádeje dať.

 

Zdá sa mi, že v tebe odchádza

posledný človek,

ktorý mi rozumie.

Jediný, ktorý o mne všetko vie.

 

Jediný, ktorého som sklamal

nespočetne krát…

Napriek všetkému

Mal ma vždy rád.

 

P.S.

 

Vždy si ma milovala

Stále.

Ja to viem.

Už všetko zostáva len sen.

 

Ja som ti nikdy nedokázal dať

to čo ty mne.

Mohli sme byť spolu…

Sami sme.

 

Zbohom. Vráť sa….

 

 

Pre Emmu.

 

Nevyliečený.

27.02.2016

V bezveternom tichu Našla môj list Na prahu dverí Ani ho nečíta Ona vie Verí Na mňa útočia démoni Niekde v limbe Na hraniciach krajších zajtrajškov Niekde na okraji nových svetov Tam kde premýšľam a smútim Za jej každou vôňou Za jej poslednou vetou

Lavínové nebezpečenstvo.

19.02.2016

Predstavte si, že stojíte v strede kopca. Strhne sa lavína a vy vidíte, ako sa tá obrovská masa snehu, kameňov a ktovie čoho iného nezastaviteľne rúti priamo na vás. Únik je nemožný, skryť sa niet kde. Jediné, čo vtedy viete je to, že zomriete a dúfate, že keď vás to biele monštrum, ktoré má každým metrom ničivejšiu silu, pohltí, tak že sa to stane aspoň [...]

Cieľová stanica (premárnených) šancí

02.02.2016

Bol február, päť stupňov, fúkal vietor a strašne pršalo. Neviem, koľko bolo v ten deň spáchaných samovrážd, ale som toho názoru, že ak by som sa chcel zabiť, tak by to bolo práve vtedy. Ja som sa v ten deň zamiloval. Samozrejme, vtedy som o tom ešte nevedel, láska na prvý pohľad predsa neexistuje, ale možno minimálne povedať, že vtedy to všetko celé začalo. Kráčala [...]

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 69417x
Priemerná čítanosť článkov: 2479x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy