Založ si blog

Život je o inom

Prestaň aspoň nachvíľu.
Sťažovať sa.
A skús sa len tak pre zmenu
Vôkol seba…
Pozerať sa.

 

Nevidíš, aký je krásny
tento svet ?
Nevidíš, čo všetko
v sebe skrýva ?
Viem, tebe to ťažko vysvetlím,
keď sa len…
Na povrch dívaš.

 

A že sa všetko zmení…
Pasívne snívaš.
Tak sa zobuď !
Život je o inom…
Je hlavne o snahe !
Aj najväčší potenciál bez snahy
skončí raz na podlahe.

 

A nakoniec príde
len tvoj a tvoj
veľký plač.
A naplní sa čas…
Bude už neskoro.
Ľuďom vravieť…
Prepáč.

 

Ja nie som nikdy na teba naštvaný…
Aj keď pripúšťam,
že som občas čiastočne sklamaný.
A preto si uvedom,
čo robíš a ako konáš.
Svojou nevypočitateľnosťou
A nerozhodnosťou…
Aj tak len seba odrovnáš.

 

 

Nechcem ti vravieť do života.
Nemám nato absolútne žiadne právo.
Len pre vlastné šťastie.
Skús začať myslieť hlavou.

 

 

 

Táto báseň je určená možno aj tebe 😉

 

Nevyliečený.

27.02.2016

V bezveternom tichu Našla môj list Na prahu dverí Ani ho nečíta Ona vie Verí Na mňa útočia démoni Niekde v limbe Na hraniciach krajších zajtrajškov Niekde na okraji nových svetov Tam kde premýšľam a smútim Za jej každou vôňou Za jej poslednou vetou

Lavínové nebezpečenstvo.

19.02.2016

Predstavte si, že stojíte v strede kopca. Strhne sa lavína a vy vidíte, ako sa tá obrovská masa snehu, kameňov a ktovie čoho iného nezastaviteľne rúti priamo na vás. Únik je nemožný, skryť sa niet kde. Jediné, čo vtedy viete je to, že zomriete a dúfate, že keď vás to biele monštrum, ktoré má každým metrom ničivejšiu silu, pohltí, tak že sa to stane aspoň [...]

Cieľová stanica (premárnených) šancí

02.02.2016

Bol február, päť stupňov, fúkal vietor a strašne pršalo. Neviem, koľko bolo v ten deň spáchaných samovrážd, ale som toho názoru, že ak by som sa chcel zabiť, tak by to bolo práve vtedy. Ja som sa v ten deň zamiloval. Samozrejme, vtedy som o tom ešte nevedel, láska na prvý pohľad predsa neexistuje, ale možno minimálne povedať, že vtedy to všetko celé začalo. Kráčala [...]

koľajnice, zmena

V Nemecku horel vlak, dvaja cestujúci sú zranení

27.04.2024 06:08

Dvaja ľudia utrpeli zranenia po tom, čo regionálny vlak v južnom Nemecku zastavil použitím rýchlobrzdy a následne začal horieť.

Russia Putin

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Ondrej Lunter, župan, Michal Urda, primár, Martin Caudt

„Pľúciarov“ je zúfalo málo: Pacienti čakajú mesiace a čoraz viac ich zostáva úplne bez lekára

27.04.2024 06:00

Podľa posledných údajov NCZI na Slovensku 163 pneumologických a ftizeologických ambulancií, teda 303 lekárov a sestier, vybavilo za rok 763 709 návštev pacientov.

koláž, fotky, mReportér

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska, ale aj ikonický vodopád, pri ktorom nakrúcali seriál, ktorý milujú milióny ľudí

27.04.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 69405x
Priemerná čítanosť článkov: 2479x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy