Čo v roku 2011?

31. decembra 2010, Roman, Nezaradené

Áno, pomaly, ale isto sa rok 2010 chýli ku koncu. Pre mnohých z nás bol rokom víťazstiev a úspechov, no pre iných rok sklamania. Pre mňa bol tento rok tiež obzvlášť ťažký, no keď si uvedomím, koľko nových ľudí som spoznal, koľko vecí som sa sám o sebe naučil, môžem ho považovať za úspešný, aj napriek prekážkam, ktoré som počas neho musel prekonávať. Pri pohľade späť som, však sám na seba hrdý, že to čo bolo treba som celkom dobre zvládol(aj s Božou pomocou), čo mi dodáva neuveriteľnú duševnú silu ísť pevne, ale čestne za tým, čo chcem dosiahnuť. No rok 2011 bude nový. Tak ako každý rok, aj rok 2011 určite niečím prekvapí. Ostáva dúfať, že v dobrom. Preto dúfam a verím, že tento rok prinesie svetu aspoň:

-o niečo menej bolesti, sĺz a strachu

-o niečo viac radosti a pokoja

-o niečo menej vrážd (áno, aj interupcií)

-o niečo viac slušnosti

-o niečo viac konsenzu

-o niečo viac priateľstva

-o niečo viac lásky

-o niečo menej chorôb a hladu

….a aby som to zakončil klišé: SVETOVÝ MIER

Viem, že to s naplnením týchto mojich optimistických ideálov je trochu utopické, no keby každý skúsi urobiť niečo pre lepší svet, aspoň vo svojej bezprostrednej blízkosti, ten svet sa lepším stane. Dôležité je nenechať sa odradiť malými, každodennými pádmi, ale nechať sa povzbudiť každým malým víťazstvom… To vám všetkým prajem!