Založ si blog

Nedokončená vízia

Životom kráčam

tak ako málo iných ľudí

s ľahkosťou a chuťou

a s povestným kľudom.

 

Je to možno tým,

že som ešte mladý

ale tento postoj k životu

nikdy nechcem stratiť.

 

Aj keď viem…

Že prídu ťažké chvíle

a ja budem život preklínať

a nad ním päste zatínať

 

No nikdy nesmiem na tú chuť,

keď mi je skvele, zabudnúť

a stratiť svoju inšpiráciu

a životnú motiváciu

Ktorou je:

Tento život milovať

a cestu ním aj iným spríjemňovať

 

A kašlať…

Na nezmyselné hádky

A bojovať…

Začo sa bojovať oplatí….

 

A ešte mnoho iných vecí,

ktorých význam nepoznám,

tak snáď ich raz rozoznám…

 

Nevyliečený.

27.02.2016

V bezveternom tichu Našla môj list Na prahu dverí Ani ho nečíta Ona vie Verí Na mňa útočia démoni Niekde v limbe Na hraniciach krajších zajtrajškov Niekde na okraji nových svetov Tam kde premýšľam a smútim Za jej každou vôňou Za jej poslednou vetou

Lavínové nebezpečenstvo.

19.02.2016

Predstavte si, že stojíte v strede kopca. Strhne sa lavína a vy vidíte, ako sa tá obrovská masa snehu, kameňov a ktovie čoho iného nezastaviteľne rúti priamo na vás. Únik je nemožný, skryť sa niet kde. Jediné, čo vtedy viete je to, že zomriete a dúfate, že keď vás to biele monštrum, ktoré má každým metrom ničivejšiu silu, pohltí, tak že sa to stane aspoň [...]

Cieľová stanica (premárnených) šancí

02.02.2016

Bol február, päť stupňov, fúkal vietor a strašne pršalo. Neviem, koľko bolo v ten deň spáchaných samovrážd, ale som toho názoru, že ak by som sa chcel zabiť, tak by to bolo práve vtedy. Ja som sa v ten deň zamiloval. Samozrejme, vtedy som o tom ešte nevedel, láska na prvý pohľad predsa neexistuje, ale možno minimálne povedať, že vtedy to všetko celé začalo. Kráčala [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 69333x
Priemerná čítanosť článkov: 2476x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy