Založ si blog

Maj sa fajn. . .

Snívaj vo veľkom a ži krásne

Užívaj si nebo nad sebou,

kým slnko nezhasne

 

Akeď zhasne…

Po čase..rozžiari sa znova

bude krásne ako ty

si pre mňa kedysi bola

 

No krásu si už stratila

aj iskru, ktorú si pre mňa mala

Jedna chvíľa nevinná

ti ju z tvojich očí vzala

 

Už ju tam viac nenájdem

snažiac sa akokoľvek

niektoré veci neodpúšťam

Aj ja som len človek

 

Preto ži si krásne

a nesnívaj o mne

príde niekto ďaľší

hneď… vzápätí po mne

 

Ty na mňa zabudneš

nebudeš spomínať

nevidím už zmysel

niečo ti pripomínať

 

Ani už hviezdy cez deň

neuvidíš padať

otázka: Prečo ?

odpoveď: Skús trikrát hádať…

 

Nevyliečený.

27.02.2016

V bezveternom tichu Našla môj list Na prahu dverí Ani ho nečíta Ona vie Verí Na mňa útočia démoni Niekde v limbe Na hraniciach krajších zajtrajškov Niekde na okraji nových svetov Tam kde premýšľam a smútim Za jej každou vôňou Za jej poslednou vetou

Lavínové nebezpečenstvo.

19.02.2016

Predstavte si, že stojíte v strede kopca. Strhne sa lavína a vy vidíte, ako sa tá obrovská masa snehu, kameňov a ktovie čoho iného nezastaviteľne rúti priamo na vás. Únik je nemožný, skryť sa niet kde. Jediné, čo vtedy viete je to, že zomriete a dúfate, že keď vás to biele monštrum, ktoré má každým metrom ničivejšiu silu, pohltí, tak že sa to stane aspoň [...]

Cieľová stanica (premárnených) šancí

02.02.2016

Bol február, päť stupňov, fúkal vietor a strašne pršalo. Neviem, koľko bolo v ten deň spáchaných samovrážd, ale som toho názoru, že ak by som sa chcel zabiť, tak by to bolo práve vtedy. Ja som sa v ten deň zamiloval. Samozrejme, vtedy som o tom ešte nevedel, láska na prvý pohľad predsa neexistuje, ale možno minimálne povedať, že vtedy to všetko celé začalo. Kráčala [...]

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00, aktualizované: 08:59

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 69368x
Priemerná čítanosť článkov: 2477x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy